UNDERBART ROLIG DAG

Jag har haft jätte kul med mina flickor idag.

Åkte ju som sagt till Borlänge och shoppade eller ja.. jag skulle inte shoppa men jag hittade jätte mkt kul på rean :)
kom hem med:
• en tröja
• BH
• trosor
• linne
• bomulsrondeller
• eyeliner
• ögonfransar
• hårspännen
lite smått bara men behövligt , dock är det så mkt mer som jag skulle behöva/vill ha. Får ta det någon annan gång. Såg tex. ett par snygga skor som bara ropade mitt namn men jag sa NEJ! sen ett par byxor. Skulle egentligen köpa något till Andreas men det kliade så mkt i mina fingrar.. Känner mig så elak :(  usch vilken dålig människa jag är!
Ska gott göra han. Om någon månad ska jag åka och köpa saker bara till min älskling <3
När vi kom hem gick jag och Jennifer hem till mig och prata lite sen handla vi lite gott och tittade på film. Vi har även ätit jätte god mat med min familj och tittat på melodifestivalen som sög, dock var danny ganska bra faktiskt :)
Nu har Jennifer åkt hem och jag ska väl till och lägga mig så att jag orkar upp till min stressiga dag imorgon.
godnatt!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback