BUHU SISTA DAGEN PÅ MIN PRAKTIK :(

Tjena , sista praktik dagen avklarad.. Dock vill jag fortsätta vara där, vill inte gå från alla underbara människor! speciellt inte min handledare Erica som verkligen har varit helt underbar, har fått lära mig så mkt i hennes sällskap.

Kom hem klockan 17.10 och då var det bara att slänga i sig en macka och byta om sen springa till vasahallen. Började med latin moves som inte jag tyckte va så kul, fick liksom inte ut någonting på det.. Sen push efter det som där emot var skit kul. Det är iaf någonting jag tänker fortsätta gå på. Nästa vecka kör jag både push och sedan speed box!
Imorgon är jag ledig fast igentligen så känns det inte så för jag har så himmla mkt jag ska göra!
yeye men ska dra in i duschen nu och sedan kolla lite masjävlar kanske :D:D:D
puss och kram!
saknar mina pingels! <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hon i mitten!

missu2 hjärtat! <3

quadrapopgeeks där eller? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback