DAG 13 - MINA RÄDSLOR

Om jag ska säga det själv så är jag faktiskt en ganska rädd tjej av mig fast om jag verkligen bestämmer mig för någonting så gör jag det!

Jag är tex rädd för höjder eller jag är extremt rädd för höjder! Jag kanske har berättat när jag skulle gå på en byggställning i somras. Jag höll på att svimma, jag skakade i hela kroppen. Aldrig med en byggställning säger jag bara!
Jag är rädd för mörker och det har människan varit i alla tider. Antagligen är det för att man inte ser nånting och man inte vad som händer och man känner sig otroligt ensam. Nej usch hatar mörker!
Jag är rädd för människor. Det finns så många slags människor i denna värld och det finns för många skumma människor. Sist jag var i Sthlm skulle jag åka tunnelbana själv till T-centralen och det var nog det läskigaste jag har gjort. Kanske låter lite töntigt men jag har verkligen fobi emot männsikor jag inte känner!
Där har ni några rädslor, haha men det finns en del mer.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback