DAG 14 - MIN FAVORITPLATS

Oj det var en svår fråga.. Men en av det platserna jag trivs bäst på är dels mitt rum. Där kan jag göra precis som jag vill. Jag kan stänga in mig om jag vill vara ensam. Är inte det helt underbart?

Den andra platsen jag trivs väldigt bra på är hemma hos Andreas. Där är det jämnt så mysigt och jag trivs verkligen att vara där , att umgås med hundarna och bara vara liksom.
Och till sist stallet! där vet jag att jag inte behöver vara någon annan än mig själv. Ingen stress finns där och det är en underbar njutning att bara andas in den otroligt rena luften. Att få stå och kura in sitt ansikte i Rockys päls måste vara det mysigaste som finns. Åh jag älskar verkligen stallet och min ponny! <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback