DUSCHEN HERE I COME!

Höll på att somna på bussen idag med. Sov i 10 timmar inatt ändå så är jag helt utslagen.

Idag fick jag skära på skärmaskin för första gången i mitt liv, ganska kul faktiskt men sicken kramp jag fick i armen till slut. Jag har även bakat kladdkaka, skurit sallad och gjort min egna vitlöksdressing utan hjälp. Ni vet sådan som dom har på pizzeria. Juste fick ju göra pizzasallad också :D
Fick skjuts hem av Magnus så kom ju hem tidigare än vad jag skulle om jag hade tagit bussen. Nu är det bara 2 dagar kvar sen är det helg. Snacka om sköönt och imorgon ska pappa förmodligen åka upp med min dator till Borlänge så den blir lagad någon gång. Det ända dåliga med det är väl att jag inte kan prata med Andreas på lördag :(  men men då kanske dator blir lagad ist. Nej nu ska jag ta en lång dusch och raka bena ;)
hejs!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

Du är vacker min vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback