FEEL THE GOOD VIBES!

Såå nu har jag lite tid innan jag hade tänkt sova.
Jag tog mig en PW till Rocky och han gick kanoners dock såg han spöken hela tiden för inte såg då jag något läskigt , haha! Min ängel vad jag har saknat han <3
Erika kom till mig och klippte topparna och jag blev rikitgt nöjd, om någon vecka ska hon slinga håret på mig också :D Vi hade jätte trevligt och pratade på som tokar, märktes att vi inte hade träffats på ett tag, gudars vad jag älskar dig kvinna ! Vi har även bestämt att vi ska ha tjejkväll med våra underbara flickor, så om ni ser det så blir det på sportlovet girls!
Jag har nyss kollat klart på en as bra film , vad hette den nu då? hmm.. jaja. Nu ska jag fortsätta dunka lite musik innan jag ska titta lite på film.
GODNATT!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback