HURTIGA LINNÉA ;)

Så där ja, då var man äntligen hemma hos pappa efter det ena och det andra.

Cyklade ner till min bebis och skrittade ut en vända och nu har jag kommit på att det inte är spöken han ser utan bevattnings apparaterna som dom vattnar energiskogarna med, dom har alltså fryst så det knastrar i dom. Inte konstigt att min sötnos blir lite skrajsen då!
Har även varit på kick boxning med Erika, Maja och Jennifer. Det var mkt tuffare den här söndagen än förra. Är helt slut i hela kroppen! men ingen vila här heller så här ser min vecka ut:
måndag: Rocky, gympa
tisdag: push
onsdag: rocky
torsdag: push & speed box
fredag: rocky
lördag: push? & hockey
söndag: kick boxning
Nu blir det mat och sedan väntar SOLSIDAN :D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: alice

vilken tid är pushen och var? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback