IMORGON = APU

Godmorgon

Min natt har inte varit och leka med eller dom senaste nätterna har inte varit och leka med.. Kan inte sova och drömmer så mkt! Jag tror jag saknar Andreas lite för mkt.. <3
Andreas verkar inte logga in något idag så jag ska gå ner och äta frukost snart. Sen efter det hade jag tänkt gå till gymmet och pumpa ett tag , kan behövas. Juste jag har ju Rocky idag också men han behöver bara en skrittvända eftersom han har hårdtränat denna vecka. Sen efter det är det nog lugnt.
Och imorgon börjar min APU i Falun. Om jag ska vara ärlig så är jag faktiskt lite nervös men det ska bli himmla roligt! Fast jag måste gå upp 6 och jag kommer inte hem försen 17... lite segt sådär. Tur att det bara är 2 veckor!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback