KÄRLEKEN ÖVERVINNER ALLT

Anledningen till att jag inte har bloggat är för att vårat internet krånglar hela tiden.

Idag gick jag upp klockan 7 för att vi skulle åka till Uppsala. Vi gick på IKEA och shoppade så nu är det bara några småsaker kvar till mitt rum. Vi var även förbi Frida (min syster) och åt lite lunch. Jätte trevligt att hälsa på. Har varit super trött så sov hela vägen hem.

Just nu sitter jag och syrran och kollar på let's dance. Och imorgon ska jag först prata med älskling som jag inte har gjort på ett tag , som jag saknar han <3 klockan 14 ska jag titta på hockey med Jennifer och tillsist blir det gymmet.
ha en bra kväll

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback