KUL KVÄLL MED JENNIFER

När jag kom till Jennifer igår så satt vi oss och tittade på sällskapsresan, en favorit helt klart!

Efter att vi hade ätit så spelade vi kinect och det är så sjukt kul!  vi körde friidrott , 5 kamp. Jag blev då helt slut i hela kroppen jag. När vi "dog" la vi oss inne på hennes rum och pratade om allt mellan himmel och jord sen somnade vi ;)
Idag drog vi oss upp klockan halv 10 för att vi skulle in och pusha lite så nu är dagens träning check! :D
Jag ska snart cykla ner till Rocky och skritta en vända. Får se vad som händer ikväll men jag känner nog bara för att ligga hemma och titta på någon bra film och äta godis.
nagellack som jag hitta hos jennifer , dock ser det inte ut sådär men det glittrar iaf :)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback