OTURSDAG?

Åh herregud vilken piss dag!

För det första fick jag inte prata med Andreas och det var kanske sista dagen idag eftersom att jag har min APU nu i 2 veckor och det blir så konstiga tider för båda 2 då eftersom att jag åker 7 och kommer hem 17..
Sen skulle jag gymma men då fanns det ingen i kassan, jag som skulle köpa gym kort och allt!
När jag kom hem fanns det inge internet varken hos mamma eller pappa nej då är det telia som fuckar up!
Tur att Rockan gick bra iaf , min underbara ponny!
Red barbacka och trodde det skulle gå piss så dåligt men han gick som en prins , synd bara att det var halkigt på banan :(
Men nu ska jag bege mig upp mot mamma igen, trodde jag skulle sova hos pappa men ångra mig.
hejs

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback