YOU MAKE ME WANNA FLY

Vaknade klockan 5 av att Andreas skickade sms sen efter det kunde inte jag somna om. Gjorde mig i ordning och tog bussen klockan 7. Höll faktiskt nästan på att somna, jag är en i mängden!

Så nu kommer vi till vad jag fick göra för kul på praktiken idag. 
Jag fick först börja med att göra rårörda lingon sedan fick jag göra rhode island sås, bea sås, skaldjurssås och till sist banankaka. Igår fick jag nämligen lära mig att knäcka ägg med en hand och idag skulle jag lära mig att knäcka med två händer. Det gick sådär , får nog träna lite på det! jag kom hem för tre kvart sen och är helt dööööööööd!
Blir en tidig kväll för mig men först ska jag prata med Andreas, hoppas jag.
hejdå!


MIN <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback