BAKA GLUTENFRITT

hello.

Hade prov imorse om vitaminer,mineraler och protein. Gick mkt bättre än vad jag hade förväntat mig.
Efter provet har vi varit i köket hela dagen. Först skulle vi baka bröd och rulltårta glutenfritt, haha man kan ju undra hur det kommer smaka eftersom att det är skit svårt att baka glutenfritt!
Efter lunchen började vi med förberedelserna tills imorgon. Jag skalade 15 kg potatis och la upp fisken och lite sådant.
Nu hade jag väl tänkt att städa lite eftersom att Maja fyller år imorgon. Gud hon blir så stor!
Min älskling och läskiga Iris <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lovisa

Ser man på, då kan du baka och laga mat åt mig då? :-) hihi. Gluten är jätte svårt att få någonting att se bra ut men gott blir de!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback