KAN SÖNDAGAR VARA UNDERBARA?

Vilken underbar söndag, det var längesen en söndag var så här bra!

Andreas sov hos mig inatt så jag vaknade med en vacker människa bredvid mig.
Vi gick upp och åt frukost och strax efter det så tog vi oss en promenad till Backa i det fina vädret.
När vi väl kom dit så gick vi ut med hundarna för att ta lite busbilder med dom, jag tror att dom uppskattade det , dom såg så lyckliga ut! När vi kom hem igen hade Anette gjort hemmagjorda köttbullar och potatispuré , mums!
Klockan 15 var jag tvungen att åka där ifrån, har ju min bebis som jag måste ta hand om också.
Fixade stallet sen tog vi en mysig runda till fågeltornet :)
Nu är jag hemma och är helt slut, ska väl ta mig en dusch alldeles strax sen blir det solsidan :)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback