LISTA

ALLMÄNT
Namn: Linnéa Thorsberg
Piercingar: 6 i öronen 
Tatueringar: -
Längd: 164 cm
Skostorlek: 36-38
Hårfärg: brun med blonda slingor
Husdjur: hund & häst (om det räknas?)
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: hm både ja och nej.
Tycker andra att du är attraktiv: någon finns det väl 
Vilket shampoo använder du: depend silver schampoo(vilket suger) och tresemmé
Vilken parfym använder du: oj måste jag rabbla upp alla? kan ju säga min favorit - david beckham yours 
Vad är du rädd för: bla mörker och höjder.
Gillar du att tvätta: nej men det måste göras.
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja !

SENASTE
Låten du lyssnade på: Armin Van Buuren - In and out of love
Låten du hade på hjärnan: B.O.B - magic
Låten du laddade ner: Laddar inte ner musik
Personen du ringde: Mammut
TV program du tittade på: BigBrother
Personen du tänkte på: Ojdå, vem kan de ha varit?!
Bok du läste: De va ett tag sedan jag läste en bok... så jag är faktiskt lite osäker där..
Personen du fick mail av: Ingenaning
Personen du fick brev av: Falulasarett tror jag nog
Personen du fick sms av: Syster!

FAVORIT
Mat: Jag älskar mat i huvudtaget, finns nog inte direkt någon favorit.
Låt: -
Sak att göra: Vara hos min ponny, vara tsm med vänner + pojkvän.
Sport: ridsport , hockey är jäkligt kul att titta på.
Dryck: mjölk
Kläder: slapp kläder 
Film: pearl harbor

ÖVRIGT
Vad har du gjort idag: Varit i skolan, packat, varit hos rocky och snart ska jag gå en sväng.
Var det kul: helt okej.
Gillar du att slåss: ah det är min starka sida! ;)
Vad ska du göra ikväll: ta en promenad och umgås med min man.
Är du seriös: både ja och nej.
Vad är du allergisk mot: inget.
Var har du ont: halsen.
Använder du hårspray: inte idag iaf :)
Kan du stå på händer: inte så länge men ett tag.
Favorit serie: -
Salt eller socker: till vad?
Gillar du ketchup: jadå
Är du glad nu: jadå 
Var du glad igår: Igår var jag super glad!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja 
Vad dansar du till: musik, vad dansar du till? :S
Stockholm: älskar den staden , dit kan man åka när man verkligen vill bort från hedemora.
Kan du sjunga: hm jag vet faktiskt inte , är inte tondöv iaf :)
Mer värt än guld: guld är ju dock inte så dyrt så ja det mesta.
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: vill ju såklart åka till kreta , men hihi ska ju dit i sommar :)
Ska bli skoj: nu när det blir vår och sommar!
Ska inte bli skoj: med nationella imorgon..
Sparar till: en ny teletut eller kanske till något skoj.
Väntar på: Andreas.
Pålägg som gäller: smör och ost eller något :)
Dagens dryck: Mjölk!!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback