LUGNIS DAG

Nu kliar det riktigt ordentligt i mina shopping fingrar, men behöver iaf bara vänta i 1 vecka till!

Har varit en helt okej dag i skolan, väldigt lugn om jag får säga det själv. Denna vecka är det laktosfri mat som gäller, ska bli spännande. Jag har iaf haft hand om disken en del idag sen fick jag äran att göra chokladpudding och maränger :)
Tog min medicin lite sent så fick världens mag ont, kunde då inte rida.. Jaja Rocky fick då sig en rejäl ompyssling iaf!
Vad händer ikväll? hm ingenting vad jag kan komma på nu. Har ingen lust att ta mig en promenad heller eftersom att det är storm ute. Äh det är säkert någe bra på tv:n , får ju trots allt börja träna på måndag igen :D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback