MIN LEDIGA DAG :)

Träningen gick super bra igår och jag tror jag kan mjukstarta min kropp igen.

Jag åkte till Andreas direkt efter träningen och vi började laga lite mat och sedan låg vi och tittade på Johan Falk hela kvällen tills jag somnade.
Vaknade halv 9 imorse av att Anette kom hem. Vi fixade frukost och sedan hämtade vi Timo vid tågstation. Jag har bara softat på min lediga dag idag. Jag har läst lite i "Shutter island" och försökt klarat ett spel på min mobil. Det är typ det jag har gjort idag :)
Kom nyss hem ifrån Andreas och ska börja städa undan lite på mitt stökiga rum. Känns som att jag städar mest hela tiden... Men det måste göras. Tror att jag sover hos Andreas inatt igen för han åker nog till Stockholm imorgon.
Men hörs kanske senare :)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback