MORGON

Godmorgon.

Blev inte så rolig kväll igår.. Jag och Andreas var hos Linus en sväng , sen skulle vi med på fest men jag och Andreas orkade inte så vi gick hem och la oss sen somna vi, hehe!
Jag vaknade halv 8 imorse, inte så kul för just nu känner jag mig jätte trött. Tänkte att jag skulle städa undan lite på rummet så slipper jag göra det imorgon innan jag drar till mamma.
Senare i eftermiddag ska jag följa med Andreas och Anette på kalas hos Andreas moster :)
ha det.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej, hoppas allt är bra :)



Kör en frågestund på min sida, så passa på att ställa lite frågor :)



INGEN FRÅGA ÄR DUM :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback