ONSDAG 30/3

Hej.

Sov hos Andreas inatt. Vi var ute på en lite rundtur igår och kom hem halv 23 , stupade i säng direkt och somnade.
Vaknade av det förbannade alarmet imorse... Jag ville bara ligga kvar och mysa med min sötnos ett bra tag till.
Skolan har väl varit helt okej idag.  Jobbade lite segt på matten, ingen engelska , på svenskan gjorde vi dialoger, på Hr pratade vi , på idrotten hade vi teori och till sist det tråkigaste på hela dagen , estetisk verksamhet där vi pysslade lite smått och skrev ut menyer.
Nu ska jag ta mig en sväng ner till min Rocky-pock, får se vad jag hittar på med honom.
Senare ikväll måste jag göra klart mina hemuppgifter sen är jag klar med allt skolarbete för denna vecka :)
hörs senare, hååj!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback