PLUGGHÄST

Äntligen hemma från en super seg skoldag..

Först matte- försökte jobba på bra och det gick faktiskt.
idrott - har streptokocker men jag och Molly gick iaf runt kyrkan.
engelskan - hade nationella och det gick bättre än vad jag trodde.
hotell - pratade om vad det finns för arbetsplatser på ett hotell.
Är helt slut i huvudet och nu när jag kommer hem är det ännu mer plugg som ska göras... är väl bara att börja antar jag. 
Det ska skrivas en bokredovisning, göra klart en glutenfri lunch meny och plugga in alla arbetsplatser på ett hotell..
Orkar inte!
Jaja ska väl börja så jag blir klar någon gång.
hejs!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback