PRIMA IMBA PRIMBA

hejsan.

Helt okej dag i skolan.. Hade svenska och vi satt bara och prata, dans på engelskan och chillade på matten, jag och alice hade våran tv kocks uppgift idag. Vi gjorde majonnäs och den blev jätte bra i konsistensen dock smakade den bara senap.
Efter skolan mötte jag mamma så fick skjuts hem, skyndade mig sen åkte vi ner till Rockan för att prov rida sadeln för Lena (mer kunnig än oss) Hon tyckte då att vi skulle skicka tbx den så nu är det bara att fortsätta leta :)
Snart ska jag på gympa med min vänner. Hoppas det går bra trots mina problem, hehe.
hörs senare kanske , andreas kommer ju till mig så vi får se hur det blir med det .

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback