SEMLIS TILL FRUKOST

tjeena!

Idag åt jag min första semla till frullle, mums. Åkte ner till Rocky som jag sa men har en för jävla mensvärk, höll på att spy så fixade bara stallet sen fick jag lov att åka hem och lägga mig. Efter ett tag ringer Andreas så följer med han hem ett tag sen åkte vi båda in till stan för att träna. Dock var jag utlåst för jag hade ingen nyckel med mig och mamma och åke var ute och sprang men efter 25 minuters vänta så kom dom :)
Då var det bara snabbt på med träningskläderna och iväg till boxningen och fan vad bra det gick idag, är helt slut , mina händer skakar! hihi så ska det vara!
Nu väntar jag på att Andreas ska komma förbi och hämta mig så sover jag hos han inatt och imorgon är det skola ...kul!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback