VARFÖR VARA NORMAL NÄR MAN KAN VARA SIG SJÄLV?

woops verkligen dålig på att blogga , men har inte hunnit ;)

Torsdag och fredag har det varit utgång för min del men nu är jag hemma och har all tid till att blogga.
Men kom på att det inte finns så jätte mkt att säga.  Ska ut på en springtur snart i blåsvädret, men jag måste verkligen få röra på mig! är så fruktansvärt rastlös... Vet inte vad det är med mig, har varit rastlös i flera dagar nu. Nu kom jag på vad det är , jag tränar för lite.
Ikväll blir det bara mys med familjen, om jag har tur kanske jag kan få träffa min Molly som kommer hem från england idag :D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback