ALLTING ÄR BRA !

Oroa dig inte om människor pratar "bakom ryggen", det betyder bara att du är ett steg före dem, och att de står exakt i rätt riktning att kyssa din röv!

tagen av Jennifer

Hejhej
Hem kommen från den ända roliga dagen hittils denna vecka. Vi hade jätte intressant teori idag och sedan har jag stått och gjort avokadotårta resten av dagen , jätte kul :D
Nu är jag hemma och jag är verkligen helt slut men vet ni vad jag har fått hem ett brev där det står att jag har fått 1 sommarjobb , nu hoppas jag bara på att jag får 1 till :D Super bra!!
Jag håller även på att börja planera vad jag ska göra under hela sommaren , så nu kan jag ju kanske gå på pal ändå!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback