EN JOBBIG TID

hallå.

Har haft det väldigt stressigt och jobbigt den senaste tiden och jag kan inte säga att det är över ännu. Har då fått magkatarr vilket inte alls är något kul... har ont i magen 24/7 och vill bara ligga i fosterställning typ.
Har iaf varit i skolan hela dagen idag, det var jobbigt men jag klarade det. Efter skolan åkte jag hem till Andreas och kramades lite sen fick jag skjuts till Rocky och han hade cepe damp idag... åå orkar inte när han bara vill hem och verkligen har bestämt sig för det. Man kan stå och stegra och snurra runt runt i 67228 år om det skulle vara så -.-
Eftersom jag har så ont i magen så gick jag till paddocken och skulle rida men det var ju bara att drömma om. aja 25 min fick han röra på kulan iaf. Tänk att vi har haft ponnyn i 3 år nu, fasen vad tiden går fort! min bästa vän <3
När jag väl var hemma från stallet åt jag sen ut igen för att äta glass med molly :)
nu är jag hemma och måste egentligen plugga till matte nationella imorgon ,, men palla!!!!
tjing!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback