JAG ÖNSKAR

Blev bokstavligt talat genom blöt innan jag kom till skolan imorse.. Har haft helt okej teori hela dagen idag. Man blir ju inte annat än glad av att ha Mia :D  Dock fick jag världens huvudvärk till slutet , jag dricker för dåligt.. jag vet! När jag kom hem åt jag lite sen cykla jag ner och red med alice. Fick skynda mig lite mot slutet för att hinna hem och byta om innan boxningsträningen började. Önskar att vi kunde ha Camilla jämt på dom träningarna för hon får en att ta i in i det sista och vi får verkligen göra riktiga övningar! Sprang till och med hem, så det blev ett boxningspass på 1h 15 min och sedan 700 m hem, hehe ;)  nu måste jag packa för ska åka till min Andreas i Stockholm imorgon. tjing!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback