JAG TRILLADE OCH FÖLL

hej.

Skrev visst ingtenting igår? Men iaf så städade vi hela dagen på Hr sedan så packade jag lite och mot kvällen så åkte jag, elina, marcus och Andreas och grillade vid pålspänning :) Riktigt bra kväll även fast det var blött och äckligt...
Idag är det bröllop som gäller och jag håller just nu på att måla naglarna. Ska bli skoj, all lycka till min fina syster Karin och hennes blivande man Tomas!
Jag sitter även och har sådan ångest över att jag inte har köpt någon peace and love biljett och det är inte långt kvar tills dom är slut.. Jag hinner inte fixa någon nu heller.. Får titta om det finns någon kvar nästa vecka annars får jag köpa en fredag och lördag biljett för det är då dom bästa banden spelar! Nästa år ska jag fan köpa en direkt när dom kommer ut... ååå!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback