LIDINGÖLOPPET?

Godkväll.

Har precis kommit ur duschen. Imorgon slutar jag tidigt så då blir det absolut en springtur!
Jag har setat och tänkt på om jag ska vara med och springa lidingöloppet i september. Skulle vara super kul att göra någonting ovanligt och eftersom jag ska beta av alla olika sorters lopp kan jag ju börja där då. Dock vet jag inte om det bara blir 10 km eller 30km , men egentligen varför inte köra på 30 när man ändå är där och ska dö? hehe. Ska höra om morsan ska med också, lite tråkigt att peppa sig själv, och då har vi ju varandra :)
Såå nu blir det träna hela sommaren! minst springa 2 ggr i veckan.  Blir nog super :D
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa sen titta på step up 3D.
Godnatt!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback