MÅNDAG 2/5

Gud vilken jobbig dag.. den var verkligen inte bra på något vis!

Klassen beter sig som apor på lektionerna så man får migrän...JAG MENAR DET, SKIT JOBBIGT!
Sen får man reda på att man har nationella på onsdag så vi får flytta matteprovet till imorgon, suck.
Gick hem ifrån sista lektionen för då orkade inte jag något mer, snälla bli lite tystare eller visa lite hänsyn (y)
Efter skolan packa jag mina saker och cyklade ner och lämnade dom hos pappa sen cyklade jag vidare till Rockan.
Allting var bra med honom, han var hungrig som vanligt :)
Nu är jag hemma och chillar. Ska väl kika lite på matten snart.
tjing!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback