ONSDAG 4/5 = 25 DAGAR KVAR TILL KRETA

Godmorgon.

Ska packa mina saker sen gå till skolan för att ha engelska np. Hoppas det går bra men det är inte så svårt att skriva på engelska, inte vad jag tycker iaf. Det svåra är att komma på vad man ska skriva. Vi har massor med hål idag så känns som att den här dagen kommer gå extra sakta än vanliga fall.
Efter skolan ska jag gå upp till synsam och kika min syn sen är det bara att skicka in papprena. Nästa vecka ska jag sitta och lyssna på en gubbe som pratar i ca 3 h.. jätte kul. SEN FÅR JAG NÄSTAN BÖRJA ÖVNINGSKÖRA :D
Ska även till stallet och göra något med mitt hjärta. Han skulle behöva ut och gå lite i skogen så får se hur det blir.
hejdå!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback