SOMETHING TO TALK ABOUT

hej.

Ursäkta för dålig bloggning men har inte haft något att skriva om.. Stannade hemma igår och följde sedan med Andreas och sov hos honom. Idag vaknade jag klockan 9 och så väckte jag Andreas. Vad har vi gjort idag då? mest chillat, ätit lite godis , setat på balkongen och solat, titta på klipp på yt , spelat kort och sedan följde vi med Timo och Path till säterdalen och gick i djupdalarna. Jätte mysigt! dock tog jag inte med kameran för jag trodde det skulle bli jobbigt att bära den.. Vi var iaf ute och vandrade i 2h :)
Är hemma hos mamma nu och Andreas har åkt tillbaka till stockholm :(
Jag ska väl ta och dammsuga lite på rummet och fixa till det så man känner lite hemtrevnad. Sen måste jag göra klart svenskan och estet.
dax att börja då kanske, tjing!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback