TIDSFÖRDRIV

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - ja
hur många har du varit kär i? -  bara 1 som jag ser som på riktigt
är du kär just nu? - ja

- Tio frågor om dig själv
namn? - Linnéa Thorsberg
när fyller du år? - 11 december
några piercingar? - 6 i öronen
vad har du på dig just nu? - strumpor,shorts,linne,tjocktröja,bh och trosor
vilken årstid är bäst? -  Sommar och vår
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna av att solen lyser i ögonen och se andreas bredvid mig
vad tycker du mest om hos dig själv? - vet inte men att jag kanske oftast säger vad jag tycker?
vad är du bra på? - vara bra!
vem älskar du mest på denna jorden -  det är väl min familj ,Andreas och Rocky 
sover du hellre själv än tillsammans med någon?-  hm först beror det på hur stor sängen är men oftast så tycker jag bättre om att sova med Andreas.

- 9 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? -  jag vet inte men Jennifer vet än del och Andreas
vem är den roligaste av dina vänner? - Erika skulle jag tro, går inte att ha tråkigt med den människan!
vem är snyggast av dina vänner? - Alla såklart!
vem är mest partyprisse? - Molly I guess
vem är den du helst har filmkväll med?- Andreas 

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Maja eller Mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja
vem är farligast i din familj? - haha vadå farlig? ;p
vem är coolast? -  jag 
har ni något husdjur? - det ända djur vi har kvar är ponnyn Rocky
vem har du mest gemensamt med? - pappa kanske
vem står för underhållningen?-  hm det vet jag inte 
vem sover du oftast med? - Om det är någon så är det väl Maja någon gång ibland
roligaste kvällen med familjen?  Alla de kvällar vi lyckas göra något tsm :)

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - Setat och tittat på greys typ hela dagen och sedan var jag ner och köpte godis..
vad ska du göra nu? - Fortsätta titta på greys
har du gjort något dåligt idag? - hm det vet jag inte
vad har du ätit idag? - frukost och lunch
har du duschat idag? -  nej
är du trött nu? - ja
vad händer i morgon ? - Då är det söndag, Andreas åker tillbaks till stockholm och jag ska nog göra några läxor.
går du i skolan? - ja
har du varit i skolan idag? - nej


- ANNAT
Hur mår du just nu? - Har ont i magen och är trött , annars är det väl bra
Har du piercat dig? - ja
Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan nu just nu? - 18.14
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook,bloglovin,blogg och icefilms


- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?- Andreas
Vem ringde du senast? - Andreas
Vem sms:a till dig senast? - Jennifer
Vem sms:a du till senast? - Andreas


KÄRLEK

Har du kysst någon idag? - ja
Har du ett förhållande? - ja
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - öö ne?
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - när jag var lite wigge , nu tycker jag det får vara Andreas
Hur länge höll det? - Andreas och jag har varit tsm i 1 år och 8 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - tror inte det
Vem sov du senast bredvid?-  Andreas
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Måste ha varit Andreas för längesen
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - mamma var väl kanske 22 eller något och pappa typ 30
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej 
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?- nej det tror jag inte
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Jag vet inte men brukar falla lite för baggy stilen men blir man kär så bryr man sig inte i sånt.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback