TORSDAG 5/5

Godmorgon.

Var upp till mamma igår och fick mitt linsskydd till kameran som vi hade skickat efter , super bra :D + att jag fick en kortare modell på ett par springtights, precis vad jag behövde :D
Jag somnade ganska tidigt igår men känner mig fortfarande helt slut .. ont i huvudet osv.
Ska väl ta cykeln ner till HR snart och ha teori halva dagen och sedan förbereda andra halvan.
Efter skolan ska jag fortsätta pplugga och sedan boxas lite med Jennifer ikväll. Blir nog bra.
tjing!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vad är ett misstag, finns de ? endast omvärlden som orkar bry sig att allt inte levde upp till deras förväntan. Vem ger de rätten att säga vad som är rätt och fel?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback